SEPETİM

KATEGORİLER

SIKÇA SORULAN SORULAR

1 - Üyelik

Sipariş verebilmek için üye olmak zorunda mıyız?

Sipariş verebilmek için üye olmanız gerekmektedir. Siparişlerinizi daha kolay vermek, daha kolay takip veya iptal etmek, kampanyalarla ilgili bilgi sahibi olabilmek için üye olmanızı tavsiye ederiz.

Üye olurken verdiğim bilgileri başka bir kuruluş ile paylaşıyor musunuz?

Üye olurken verdiğiniz tüm bilgiler sadece Marie Claire Home bünyesinde kullanılmakta, farklı kuruluşlara iletilmemektedir.

Kredi kartı ile alışveriş güvenli midir?

Ödeme sayfasında istenen kredi kartı bilgileriniz, siteden alışveriş yapan siz değerli müşterilerimizin güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde Marie Claire Home veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin Marie Claire Home ara yüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.


2 - Sipariş Verme

Siparişleri hangi ödeme tipleri ile verebiliyoruz? Kapıda Ödeme Seçeneği Mevcut Mu?

Şu anda siparişlerinizi sadece kredi kartı ve BKM Ekspress ile ödeyerek oluşturabiliyorsunuz. Banka kartı, havale veya kapıda ödeme sistemimiz mevcut değildir. Ancak farklı ödeme sistemleri çalışmalarımız sürmektedir. Başlaması durumunda ana sayfamızdan gerekli duyurular sağlanacaktır.

Aynı sepet için farklı kredi kartları kullanılabilir mi?

Şu anda sadece her sepet için tek kredi kartı kullanabilirsiniz.

Sepete attığım ürünler için stokta yok diyor. Sepetimdeki ürünü neden alamıyorum?

Online alışverişlerinizde sepette bekleme süresi bulunmamaktadır. İşlemleriniz uzun sürecekse sık sık sepetinize giderek ‘Sepeti Güncelle’ sekmesini tıklamanızı tavsiye ederiz.

Kredi kartımdan onay alınamıyor, neden?

Bunun birkaç genel sebebi olabilir:

Kredi kartınız internet üzerinden işlemlere kapalı olabilir, kredi kartınızın limiti yetersiz olabilir. Sorununuzun karşılığını hata mesajı olarak alamıyorsanız info@marieclairehome.com.tr adresine iletişim bilgilerinizi gönderebilirseniz sizinle en kısa süre içerisinde iletişime geçilecektir.

Kredi kartınız online alışverişlere kapalı olabilir. Bunu bankanızı arayarak öğrenebilirsiniz. İnternet bağlantınızda kesinti veya kopma olmuş olabilir. Ödeme yapmak istediğiniz kartın banka hesap kartı olmaması gerektiğini de ayrıca hatırlatmak isteriz.

Adres onayı sayfasını geçemiyorum. Teknik bir sorun mu yaşıyorum?

Fatura ve Teslimat adresleri tanımlanmadı ise bu adımı geçebilmek için adres tanımlamanız gerekmektedir.  Adres tanımlamanızı aşağıdaki maddeleri izleyerek kolayca tamamlayabilirsiniz. Tanımlama için “Adres Ekle” düğmesini tıklayarak adres ekleyebilirsiniz. Üye olurken verdiğiniz adresi, teslimat adresi ve fatura adresi olarak kullanmak istiyorsanız. Adres satırlarının hemen yanında bulunan “Teslimat Adresi Olarak Seç” düğmesini tıklayabilirsiniz. Bu adımda girdiğiniz adrese isim vermeniz gerekmektedir, “Ev Adresim”, “İş Adresim” gibi. Eğer faturanın üründen ayrı olarak istiyorsanız adres satırlarının sağ alt kısmında bulunan Faturayı, teslimat adresinden farklı bir yere istiyorum düğmesini tıklayabilirsiniz.

Fatura adresiniz kayıtlı adreslerinizden biri olacaksa, adres satırlarınızın yanında beliren ‘Fatura Adresi Olarak Seç’ düğmesini tıklayabilirsiniz. Belirtmek istediğiniz adresler, kayıtlı adreslerinizden farklı ise Yeni Adres Ekle düğmesine tıklayarak, yeni adres kaydı oluşturabilirsiniz.

Siparişimin hediye paketi yapılmasını istiyorum.

Siparişlerinizin hediye paketi yapılmasını istiyorsanız teslimat sayfasında en altta bulunan Hediye Paketi Seçimi yazısının üzerine tıklayabilirsiniz. Çıkan hediye paketi görselinin solunda bulunan yuvarlak boşluğun içini işaretlediğinizde hediye paketi talebiniz bize ulaşacaktır.

Yorgan, büyük battaniye, halı, mobilya gibi büyük ebatlı ürünler hediye paketi yapılamamaktadır. Teslimat adresi ve fatura adresi aynı ise, hediye paketi kolinizin içerisine eklenmekte, paketleme yapılmamaktadır. Teslimat ve fatura adresiniz farklı ise, ürünler hazırlanıp, paketlenerek teslimat adresine gönderilmektedir. Siparişinizi oluşturma sırasında hediye paketi talebini iletmeyi atlamışsanız, halen Yeni Sipariş olarak göründüğü sürece, talebinizi sitemizdeki ‘Bize Ulaşın’ kısmından ya da info@marieclairehome.com.tr mail adresine yazılı olarak iletebilirsiniz. Karışıklık yaşanmaması için taleplerinizi iletirken sipariş numaranızı belirtmenizi rica ederiz.

Kart bilgilerimi girmiştim, ancak Siparişlerim menüsü boş ve ürünler hala sepetimde, siparişim oluştu mu?

Kart bilgileriniz girdiğiniz ekran Ödeme Ekranı olup, siparişiniz bu sırada oluşmamaktadır. Bu ekranda Devam butonunu tıkladığınızda Sipariş Onay ekranına gelirsiniz, ancak halen siparişiniz oluşmamıştır. Sipariş onay ekranında sipariş içeriği, adres bilgileri, ödeme bilgileri, kargo ve hediye paketi seçenekleri gibi tüm detaylarınız son kontrol yapabilmeniz için yer alır. Kontrol ederek, sorun görmemeniz durumunda, aşağıda yer alan Siparişi Onayla butonuna tıklamanız gerekmektedir.

Onay butonuna bastığınızda ekranda 'Siparişiniz Oluşturuluyor, Lütfen Bekleyiniz.' uyarısı yer alacaktır. Bu sırada çıkış yapmadan beklemeniz gerekmektedir. Bekleme sonucu Siparişiniz başarıyla oluşturulmuştur. Sipariş numaranız MCW0000….' şeklinde bilgi mesajı yer alacaktır. Bu noktada siparişiniz oluşmuş ve ödemeniz kartınızdan alınmış demektir. Sipariş numaranızı not etmenizi ve bilgi, sorgulama, sorun bildirimlerinde mutlaka belirtmenizi rica ederiz. Sipariş Onay Mailiniz de hem mail adresinize gelecek, hem de Üyeliğinizin içerisinde yer alan Mesajlarım menüsüne Gelen Mesaj olarak ulaşacak ve Siparişiniz Siparişlerim menüsünde görünmeye başlayacaktır. Halen sepette görünen hiçbir ürün için siparişi başarıyla verilmiş ve ödemesi alınmış olmamaktadır.

Yurtdışına kargo hizmetiniz var mı?

Şu anda yurtdışına kargo hizmetimiz bulunmamaktadır. Ancak konu ile ilgili çalışmalarımız devam etmekte olup, hizmetimizin başlaması durumunda web sitemizden duyuru sağlanacaktır.

Hangi Kargo ile çalışıyorsunuz?

Gönderimleriniz Aras Kargo güvencesiyle sağlanmaktadır. Siparişinizi oluştururken, kargo bölümünde gönderim istediğiniz firmayı tercih edebilirsiniz.

Kurumsal fatura uygulaması mevcut mudur?

İnternet alışverişinizde firma adına kurumsal fatura kesilmektedir.


3 - Sipariş Teslim Etme

Kargo ücretini ne kadar?

Kargo ücretsizdir.

Kargo’nun teslim süresi ne kadardır?

Siparişleriniz, sipariş tarihinizden sonra 3 iş günü içinde hazırlanarak içerisinde kargoya teslim edilmekte olup, ikamet adresiniz ve kargo firmasının rut planına göre teslimatı sağlanmaktadır.

Hafta sonu ve resmi tatil günleri iş günü değildir. Genel olarak büyük illere 4-6 iş günü içinde kargo tarafından teslim edilmektedir. Büyük iller dışında ise 600 KM’ ye kadar 4-6 iş günü, 1.200 KM ’ye kadar 6-8 iş günü ve 1.200 KM’ üzeri alanlara da Aras Kargo şubesinin bulunduğu yerlere de 8-11 iş günü içinde teslim edilmektedir. Aras Kargo şubesi bulunmayan lokasyonlara ise ilgili kargo firmasının rut planları içinde haftanın belirli günleri teslim edilmektedir.

Siparişi oluşturdum, takibini nasıl sağlayacağım?

Kargolarınızı Hesabım bölümünde yer alan Siparişlerim menüsünden takip edebilirsiniz. Sipariş durumunuz sırasıyla Yeni Sipariş, Sipariş Hazırlanıyor, Sipariş Hazırlandı ve Kargoya Verildi olacaktır. Kargoya Verildi olarak gördüğünüzde, bu şekilde görünene kadar boş olan, Kargo Takip No alanında takip numaranız da yer alacaktır.

Takip numaranızın üzerine tıklamanız durumunda, kargo firmasına ait takip ekranına ulaşabilirsiniz. Takip numaranızı alarak, doğrudan kargo firmasının sitesi üzerinden de kontrol edebilirsiniz. Siparişi verirken hangi firmayı tercih ettiyseniz, gönderiniz o firmayla yapılmıştır.

Kolimin içinden fatura çıkmadı.

Fatura gönderimi kolinizin içerisinde değil, kolinizin dışında yer alan şeffaf bir cep içerisinde yapılmaktadır. Kolinizi atmadan önce tüm kenarlarını kontrol etmenizi önemle rica ederiz.


4 - Sipariş İptal Etme

Siparişimi iade edebilir miyim?

Siparişinizi size teslim edilmesinden sonra ürününüz ile alakalı sorunlarınız var ise ürünü iade edebilirsiniz.

Ürününüz ile birlike size gelen iade talep formunu doldurarak iade işlemini başlatabilirsiniz.

Ürünü geri gönderirken kullanılmadığına ve deforme olmadığına dikakt ediniz.

Aksi takdirde ürün size geri gönderilecektir.

Yapılan iade talebi kabul edildikten sonrasında sipariş toplam bedeli kartınıza iade edilecektir.

Siparişim iptal oldu, ödemem ne zaman iade olacak?

Sipariş durumunuz iptal edildiğinde eş zamanlı olarak ödemeniz de iade olmaktadır.


5 - Kampanya Bilgilendirme

Kampanyalarınız ile ilgili SMS ve mail almak istiyorum/istemiyorum.

Online mağazamıza üye iseniz, Üyelik bilgilerinizde yer alan *'Özel indirim ve kampanyalar ile çeşitli ürün/hizmet ve aktiviteler ile ilgili pazarlama faaliyetleri kapsamında Marie Claire Home’ un tarafıma SMS göndermesine onay veriyorum seçeneğini tercih ederek SMS listemize, bülten istiyorum  seçeneğini tercih ederek e-mail listemize üye olabilirsiniz.

Online mağazamıza üye değilseniz,  info@englishhome.com.tr adresine yazılı olarak talebinizi geçebilirsiniz. SMS kayıdından çıkmak için, gelen SMS' lerde yer alan linki tıklayarak ya da talebinizi yine info@marieclaire.com.tr adresine iletebilirsiniz.


6 - İletişim

Size ulaşabileceğim bir telefon numarası var mı?

0 216 633 24 25 numaralı telefondan hafta içi 08:30 - 18:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Hafta sonu ve resmi tatillerde mesaimiz bulunmamaktadır. İnternet alışverişiniz ve internet mağaza ile ilgili talepleriniz için operatöre bağlanmanız gerekmektedir.

Telefon Dışında Ulaşım Sağlayabilir Miyim?

Bilgi ve ulaşma talepleriniz, internet alışverişiniz ile ilgiliyse; tarafımıza yazılı olarak İletişim bölümünden ve info@marieclaire.com.tr mail adresinden ulaşabilirsiniz. İşlemlerinizin hızlı olabilmesi için, talebinizi açıkça belirtmenizi ve siparişiniz mevcutsa sipariş numaranızı mutlaka belirtmenizi önemle rica ederiz.


© 2017. Marie Claire Home. Tüm Haklar saklıdır. ASD

HEDİYE ÜRÜN SEÇİN

Bu üründe hediye ürün fırsatı var. Lütfen listeden hediye ürünü seçiniz.

TAMAM